Φωτογραφίες
Ψηφιακή Φωτογραφία
Ψηφιακές Φωτογραφικές Μηχανές

Είσοδος

Το Θεμα της Κυριακης

Η φωτογραφία της ημέρας

Καλύτερες του μήνα

Άνοδος
Πτώση
Αμετάβλητη
Νέα είσοδος

Going nowhere

Going nowhere

Στη γέφυρα Παππάδων, μια από τις γέφυρες του Νέστου, πρωί με ομίχλη, κάπου πριν 3 χρόνια.

Slide  
Get code
Η βαθμολόγηση είναι διαθέσιμη μόνο στα μέλη. Γίνετε κι εσείς μέλος

Γενικές πληροφορίες

ΤίτλοςGoing nowhere
ΦωτογράφοςGeps
Συνολική Βαθμολογία319.830
Η Συνολική Βαθμολογία είναι δευτερεύουσα πληροφορία και υπολογίζεται από το άθροισμα [Βαθμολογία χρήστη Χ Karma χρήστη] όλων των βαθμολογήσεων της φωτογραφίας. Η κατάταξη των φωτογραφιών ωστόσο, γίνεται με βάση τον μέσο όρο και αναφέρεται παρακάτω ως Βαθμολογία
Προβολές807
Δημοσίευση24-Jan-17 11:36 Η φωτογραφία της ημέρας
ΚατηγορίαΔρόμου
Πρόσθετη κατηγορίαΚαμμία
Προσωπικός φάκελοςΔρόμου
Για ενήλικους μόνοΌχι

Βαθμολογία : Μόνο για μέλη

Τεχνικές πληροφορίες

ΜηχανήNikon D300
Διάφραγμαf/9
Ταχύτητα1/4 sec
ISO100
Εστιακή απόσταση11mm = [16mm 35mm eq]
35mm eq: Η εστιακή απόσταση που αντιστοιχεί σε 35mm format. Η πραγματική εστιακή απόσταση μιας ψηφιακής μηχανής διαφέρει από αυτή του φορμά των 35mm, ανάλογα με τον φακό ή/και το μέγεθος του σένσορα
Metering ModeMulti-Segment
Φακός (μόνο για SLR μηχανές)Tokina AT-X 11-16 F2.8

Ανάλυση βαθμολογίας

Η εμφάνιση βαθμολογιών είναι δυνατή μόνο στα μέλη

Παρατηρήσεις

Η δημοσίευση παρατηρήσεων γίνεται μόνο από μέλη

Petros Petropoulos   26-Jan-17
Υπέροχη αυτή η κινηματογραφική αίσθηση που αφήνει η εικόνα σου Γιώργη.!
Πάρα πολύ καλή!!
antonio boboneras   25-Jan-17
Υπέροχη προοπτική! Η έλλειψη συμμετρίας στο πάνω μέρος της φωτογραφίας μάλλον θετική είναι για μένα... Η απουσία της απόλυτης γεωμετρίας που υπάρχει στις κολώνες και ο απείθαρχος φωτισμός μοιάζει σαν να αποζητά και να προκαλεί την προσοχή της μορφής που βαδίζει αμέριμνα ανάμεσά τους...
Geps   26-Jan-17
@antonio boboneras : Ευχαριστώ Αντώνη, σωστό το αναλυτικό σου σχόλιο.
Nikolas S   25-Jan-17
Εξαιρετική από κάθε άποψη!
Μπράβο Γιώργο!
Geps   26-Jan-17
@Nikolas S : Ευχαριστώ Νίκο, χαίρομαι που σ’ άρεσε.
dimitrisk   25-Jan-17
Εξαιρετικη φωτογραφια απο καθε αποψη!!!Και ειδικα λογω της ολης συμμετριας-ασυμετριας που εχει,τραβηγμενη με υπερευρυγωνιο ο οποιος οπως και να΄χει αυξανει τη δυσκολια λογω τυχον παραμορφωσης.Με εμπνεει η φωτο σου διοτι και εγω τελευταια φωτογραφιζω με υπερευρυγωνιο και ομολογο να πω οτι ειναι απο τους πιο δυσκολους φακους.Στα αγαπημενα λοιπον!!!
Geps   26-Jan-17
@dimitrisk : Ευχαριστώ Δημήτρη. Ο 11-16 δεν είναι υπερευρυγώνειος, είναι ευρυγώνειος αν και κινείται στο όριο. Πάντως να ξέρεις, υπερευρυγώνειοι είναι οι φακοί fish eye, αυτοί που έχουν το μπροστινό στοιχείο κυκλικό σαν μπάλα και προεξέχει του ίδιου του δακτυλιδιού του φακού. Αυτοί τραβάνε πεδίο κάπου 180 μοίρες και παράγουν αρκετά παραμορφωμένο, σχεδόν σφαιρικό αποτέλεσμα.
dimitrisk   26-Jan-17
@Geps :Ε ναι,λεγοντας υπερευρυγωνιο εννουσα πιο λιγο απο τα 18mm που ειναι συνηθες για crop σωμα αλλα εσυ καταλαβες¨)¨)
cypriotmale   25-Jan-17
Πανέμορφο κάδρο Γιώργο.Πολύ καλή σύνθεση με την ανθρώπινη φιγούρα η οποία ακολουθεί τις γραμμές να την ανεβάζουν πολύ!
dimkatra   25-Jan-17
Αγαπημένη τοποθεσία η οποία και σε εμένα έχει δώσει πολλές καλές φωτογραφίες...
Για την συγκεκριμένη τα ανέφεραν όλα οι προηγούμενοι...
Ana Olivetti   25-Jan-17
O anthropos htan panta mia monaxikh siloueta pou ksemakrainei ston omixlodh dromo ths yparkshs.... Ta sevh mou!!
Geps   25-Jan-17
@Ana Olivetti : Ευχαριστώ Άννα για το εύστοχο σχόλιο.
Aris Makropoulos   25-Jan-17
Υποδειγματικό κάδρο και σύνθεση με απίθανες γραμμές και μια υπέροχη μελαγχολική ατμόσφαιρα για να δέσει το γλυκό! Εξαιρετική Γιώργο!
Geps   25-Jan-17
@Aris Makropoulos : Σ’ ευχαριστώ για τη ματιά σου Άρη!
Αλέκος   24-Jan-17
Η φωτογραφία είναι εξαιρετική ειπώθηκαν πολλά από τον φίλο μου τον Θοδωρή κάτι πιάνω κάτι χάνω αλλά μου αρέσουν οι εμπεριστατωμένες σκέψεις και απόψεις . Το μόνο εγώ που θα ρωτούσα είναι αν ο φακός όντος στα 11mm δεν έχει παραμόρφωση η την διόρθωσες .
Geps   24-Jan-17
@Αλέκος : Εύλογη απορία, κι εγώ προσπαθούσα να θυμηθώ τι είχα κάνει με αυτό. Βρήκα το πρωτότυπο nef και βλέπω ότι είχα στηθεί με τρόπο που δε μου έβγαλε παραμόρφωση. Σημειωτέον ότι και το κάδρο είναι κάθετο, οπότε βοηθάει και αυτό.
Αλέκος   24-Jan-17
@Geps : Ευχαριστώ
Theo-B.   24-Jan-17
Έστησες τρίποδο;;; Είσαι σίγουρος; Είσαι καλά Γιώργο;
Θέλω να πω θυμάσαι καλά; Μήπως είναι στον δρόμο επάνω η μηχανή; :) :) χα!χα!
Είναι όντως μια καλοστημένη φωτογραφία αναμφισβήτητα.
Σαν προτάσεις θα ήθελα να πω τις εξής
Τα συναισθήματα που μου αφήνει είναι τέτοια και τόσο έντονα έτσι ώστε να πω με απόλυτη σιγουριά πως το χρώμα το θεωρώ "περιττό". Θέλω να πω δηλαδή πως ένα καθαρό ασπρόμαυρο θα με βοηθούσε στο να αισθανθώ αυτό που θέλεις να περάσεις στην εικόνα σου ακόμη πιο άμεσα με την πρώτη ματιά.
Τις δυο τελευταίες λάμπες στα δεξιά θα της έσβηνα ψηφιακά και αυτό για να αφήσω το σημείο φυγής να "εφάπτεται" ξεκάθαρα με το σημείο αναφοράς.
Επίσης μιας και μίλησα και ψηφιακή παρέμβαση ...θα φώτιζα και τις σβηστές λάμπες για να κρατήσω την αρμονία της προοπτικής των δεικτών σου.
Δεν προσπαθώ να μειώσω την φωτογραφία σου Γιώργο. Την είδα τόσο καλοστημένη που μου έδωσε το "θάρρος" αλλά και την διάθεση στο να γράψω δύο τρεις προσωπικές μου απόψεις....
Geps   24-Jan-17[1]
@Theo-B. : Φαίνεται ότι είναι σε τρίποδο βρε, αν ήταν πάνω στο δρόμο δε θα είχε αυτή την προοπτική.
Για το ασπρόμαυρο που μου λες, δε διαφωνώ, άλλωστε κι εγώ το πρώτο που είχα κάνει ήταν να τη δοκιμάσω και σε α/μ. Προσωπικά μου άρεσε λίγο περισσότερο η έγχρωμη βερσιόν. Αν θα έκανα μια προσπάθεια να το εξηγήσω είναι μάλλον γιατί το -έστω και λίγο χρώμα ενισχύει τη φυσική αίσθηση της ώρας και της ατμόσφαιρας στη συγκεκριμένη, που αν και δρόμου είναι αρκετά ατμοσφαιρική λόγω της ομίχλης στο βάθος και του μουντού πρωινού.
Στα περι σημείου φυγής και αναφοράς για να είμαι ειλικρινής σε έχασα εντελώς...
Για την αρμονία αν οι λάμπες ήταν αναμμένες, δε θα συμφωνήσω και εξηγώ γιατί: Αρμονία δε σημαίνει απαραίτητα συμμετρία και μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις η συμμετρία "φτωχαίνει" την αρμονία. Ένα από τα ατού αυτής της φωτογραφίας είναι η αντίθεση της αυστηρής συμμετρίας στο κάτω τμήμα με το δρόμο, τις γραμμές και τα κάγκελα, και στο επάνω με τις κολώνες που δεν είναι αντικρυστά τοποθετημένες αφενός (ασυμμετρία), και αφετέρου που είναι άλλες σβηστές και άλλες αναμμένες με αυτό τον τυχαίο τρόπο (κι άλλη ασυμμετρία). Επομένως το να σβήσω κολώνες ή να ανάψω λάμπες με στόχο να κάνω συμμετρικό και το επάνω τμήμα της φωτογραφίας νομίζω θα μείωνε την αίσθηση μυστηρίου που βγάζει από το φυσικό της. Άσε που στοιχίζει ήδη όταν επεμβαίνεις ψηφιακά σε φωτογραφία δρόμου γιατί χάνεις το φυσικό που σε κάθε περίπτωση έχει μεγαλύτερη αξία από το ψηφιακό - το κάνεις σε μια φτωχή φωτογραφία που θα κερδίσει αν προσθέσεις (ή αφαιρέσεις στοιχεία) με ψηφιακή επεξεργασία.
Ξέρεις ότι ποτέ δεν παρεξηγούμαι Θόδωρε και ακούω όλες τις απόψεις με χαρά, γιατί μου δίνεται η ευκαιρία να εκφράζω τη δική μου ;-)
christos pap   24-Jan-17
@Theo-B. : Αν καί είναι φανερό, να τονίσω Θοδωρή μου ότι είναι μία λιτή χρωματικά φωτογραφία. Ελάχιστα χρώματα.

Με τους ευρυγώνιους και δη τους υπερευρυγωνιους υπάρχει θέμα με το έγχρωμο, αφού μπαίνουν συνήθως πολλά χρώματα μέσα στο καρέ και πολύ συχνά προβληματίζεσαι πως θα βάλεις σε τάξη τα πράγματα ή απλά δεν θα φωτογραφίσεις.

Όταν υπάχει λιτότητα στο χρώμα, ας πούμε "μονοχρωματικές σκηνές" υπάρχει κατά κάποιο τρόπο ένα πλεονέκτημα ανάλογο του αμ.
Theo-B.   24-Jan-17
@Geps : Ναι βρε για το τρίποδο φαίνεται ... απλά σε πειράζω γιατί δεν σε έχω δει σχεδόν ποτε επάνω σε αυτό. :)

* Τώρα για το ζευγάρι σημείου αναφοράς-φυγής, το σκεπτικό για την φωτογραφία σου είναι εντελώς διαφορετικό και όπως μου έδωσες να καταλάβω από την λήψη και μόνο. Κάτι απολύτως σεβαστό και απολύτως κατανοητό, οπότε το θεωρώ και άτοπο να μπω σε αναλύσεις για το τι ακριβώς.
Το άτοπο δεν το αναφέρω σε μη συμφωνία απόψεων αλλά σαν καθαρά διαφορετικό σκεπτικό λήψης του δημιουργού της εικόνας.
Geps   25-Jan-17
@Theo-B. : Αλίμονο αν όλοι σκεφτόμαστε και κάναμε τα ίδια ακριβώς! Το καλό είναι ότι γίνεται κουβέντα και λέμε ο καθένας την άποψή του, κι αυτό είναι πάντα καλό. Ανήσυχο αγόρι, που πάντα ψάχνεις τις λεπτομέρειες :-)
ChalGas   24-Jan-17
Εξαιρετικό κάδρο Γιώργο...Μοντέλο, ο Λεό ; :)
DG Δημήτρης   24-Jan-17
Πολύ καλή προοπτική!
Mpakatsias Petros   24-Jan-17
Εξαιρετική ισορροπία στους τόνους σε όλο το κάδρο Γιώργο, οι γραμμές (υπαρκτές και νοητές) δεν παίζονται, ούτε σκόπευτρο να είχες, τον "κλείδωσες" τον στόχο .... μοντέλο ήθελα να πω!-:)
Geps   24-Jan-17
@Mpakatsias Petros : Ευχαριστώ Πέτρο, είναι με τρίποδο και καλοστημένη η φωτογραφία, κι η φιγούρα στο βάθος είναι φίλος ο οποίος ακολούθησε πιστά τις οδηγίες μου, να μην φανεί κι ότι είναι αυθόρμητη η φωτο :-P
robolos   24-Jan-17
πανεμορφη και αυτη καδρο,συμμετρία ατμοσφαιρική και καταγραφη!!!!!
Geps   24-Jan-17
@robolos : Σ’ ευχαριστώ για τη ματιά σου Γιάννη